miércoles, 28 de noviembre de 2012

Primera Quedada!


Hola a tothom!

Estic molt contenta de haver començat aquesta nova aventura del projecte rossinyol, de moment ho estic vivint amb molta intensitat i moltes ganes!!

El meu mentorat es diu Badrerdinne, té 15 anys i va al institut Pla de l'estany. Fa un any i poc que és a Banyoles i per el que ell m'ha explicat l'hi agrada molt. La veritat es que el primer dia que el vaig conèixer a la festa d'inici, vaig pensar que em costaria establir una relació de confiança perquè el veia molt tímid, però per la meva sorpresa el primer dia que vam quedar, vaig veure com es va obrir moltíssim i xerrava força!

La nostra primera quedada, la vam realitzar conjuntament amb un altre parella de mentors, vam pensar que així seria més fácils tant per nosaltres, les mentores, com per els mentorats també. Va donar la casualitat que els dos mentorats es coneixien  i per tant va resultar d'allò més profitós.

Vam quedar el dissabte cap a les 4 de la tarda a la plaça major, els dos nois van arribar molt puntuals. Vam decidir anar a prendre alguna cosa al bar de la plaça, al principi hi havia una mica de silenci i era un pel incòmode perquè estaven molt callats, però després els hi vam proposar dos jocs, el primer consistia en una mena de joc semblant a la oca, on hi havia preguntes del estil: Que t'agrada fer en el temps lliure? Quan germans tens? Que és el que t'agrada del lloc on vius?... Era un joc per tal de conèixer-los millor, i veure el que el hi agradava o no entre altres coses. Després vam fer un altre joc que consistia en ordenar de més a menys tot un serie de activitats que nosaltres les mentores haviem escrit en cartolines, també els hi vam donar a ells unes quantes perquè escrivissin altres idees que tinguessin.

Un cop acabat els jocs, vam anar a mirar un partit de futbol, concretament l'Atlhetic de Banyoles, a en Badrerdinne l'hi encanta al futbol, és molt fan del Barça. Llavors a la mitja part vam marxar cap a casa. Vaig acompanyar a en Badrerdinne a casa seva, i vaig comprovar amb satisfacció que s'havia obert molt, ja que no parava de xerrar en tota l'estona, em va convidar a pujar a casa seva, i vaig acceptar. Em va ensenyar tot el pis, i la seva habitació, la seva mare em va oferir alguna cosa per veure i vam estar xerrant una estona, la veritat és que la seva mare és molt bona dona i no parava de donar-me les gracies tota la estona, intueixo que tindré una bona relació amb ella!


I fins aquí la meva primera quedada! Fins un altre Rossinyols! :)



No hay comentarios:

Publicar un comentario